poniedziałek, 30 marca 2015

Aktualizacja włosów – marzec


Marzec okazał się dla mnie miesiącem totalnego odpuszczania i minimalizmu – także w temacie włosów. Odstawiłam drożdże i zioła (w ramach niezbędnej przerwy w ich stosowaniu), zmniejszyłam częstotliwość olejowania, a domową wcierkę, której miałam używać, stosowałam jedynie sporadycznie.  Brak czasu i przesilenie wiosenne miały w tym swój spory udział.

Co zatem robiłam w marcu?

Niewiele. Włosy odpoczywały. I ja w tym temacie też :)

Mimo wszystko jednak:

Co stosowałam w marcu?

W marcu myłam głowę szamponami: ziołowym Agafii i Orientana, używałam masek: Biovax do włosów blond, Crema al latte i zaczęłam testować Biovax Orchid. Do olejowania zużyłam oleje macadamia i ze słodkich migdałów, dawałam też szanse Drogocennemu Olejkowi Arganowemu Bielendy, chociaż z powodu dodatku oleju arganowego dość mocno puszy mi włosy.

Do zabezpieczania końcówek służył mi Jedwab w płynie Green Pharmacy, a z półproduktów używałam tylko mleczka jedwabnego, keratyny i olejku lawendowego.

Nie zapomniałam też o skórze głowy – co kilka myć stosowałam domowy macerat czosnkowy. Odżywkę używałam tylko jedną – Pharmaceris. W kryzysowych momentach sięgałam zaś po suchy szampon Klorane, z którego jestem bardzo zadowolona i wkrótce coś więcej o nim napiszę.

Regularnie korzystałam też w marcu z turbanu termalnego Hair Spa.


Nowości produktowe

Marzec obfitował w nowości – dostałam mnóstwo kosmetyków do przetestowania. Inna sprawa, że składy wielu z nich pozostawiają sporo do życzenia. Niektóre są jednak naprawdę zachęcające i chętnie po nie sięgnę.


Osobną kategorię stanowią kosmetyki Kerastase, które otrzymałam na warsztatach Dni Pięknych Włosów.


Co planuję w kwietniu?

Ruszyć znów pełną parą. Przede wszystkim obiecuję sobie, że:
  • wrócę do picia skrzypu i pokrzywy – tym razem w formie zaparzanych ziół, a nie herbaty,
  • wrócę do regularnego olejowania włosów,
  • spróbuję kontynuować przyjmowanie RevitalHair (jeśli uda mi się kupić kolejne opakowanie – byłam już w kilku aptekach i nigdzie go nie ma),
  • w ramach wcierki na skórę głowy będę testować Aktywne serum na porost włosów Agafii.

Poprzednie podsumowania:

24 komentarze :

  1. Włoski wyglądają bardzo ładnie. Ciekawe jak sprawdzi się u Ciebie serum Agafii bo też o nim myślę od dłuższego czasu. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo piękne włosy :). U mnie też wiosna przyniosła małe rozleniwienie, ale chyba muszę się wziąć do kupy i zacząć więcej olejować i wcierać :). Ach, no i ziółka - skrzyp i pokrzywa to idealny pomysł na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, równiutkie włoski! :) Faktycznie, sporo nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tych kosmetyków Kerastase :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszą mnie kosmetyki Kerastase i jestem ciekawa bardzo, co o nich myślisz. Liczę, że podpowiesz, co warto kupić...

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo kosmetyków :) Jestem ciekawa jak sprawdzą się kosmetyki Kerastase :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo kosmetyków :) Jestem ciekawa jak sprawdzą się kosmetyki Kerastase :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też - Kerastate ;) słyszałam wiele dobrego, ciekawe jak jest naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również musze wrócic do regularnego olejowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa co napiszesz i farbie Wella. Kiedyś nią malowałam włosy i zawdzięczałam jej popalenie, zniszczenie włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne nowości :) Śliczne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś tak mimo obcięcia włosów 4 cm mam wrażenie, że są dłuższe i ładniejsze. Może minimalistyczna pielęgnacja bardziej im służy? ;) fajny blask od nich bije ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile nowości!
    Co ile farbujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentują się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne podsumowanie i duzo fajnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ten czosnkowy macerat sprawdza się dobrze? Śliczne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Traktuję go pomocniczo i w tej formie się sprawdza :)
      Dzięki!

      Usuń
  17. Podciecie super im zrobilo, tylko pozazdroscic tej rownosci :)! Bardzo fajne nabytki, udanych testow zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urosły Ci naprawdę i coraz lepiej wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow ile kosmetyków ;-) Muszę wypróbować coś Kerastase ;-)

    OdpowiedzUsuń

Popularne w tym miesiącu: