czwartek, 21 maja 2015

100 000 wyświetleń | Zadaj mi pytanie!



Dziś, czyli nieco ponad pół roku od założenia bloga, strona przekroczyła zawrotną liczbę 100 000 wyświetleń. Dla mnie to naprawdę dużo – to kolejna okazja do podziękowania za to, że tu zaglądacie! :)

W kwietniowej ankiecie zaskakująco wiele osób zaznaczyło, że chciałoby mnie bliżej poznać i powinnam pisać więcej o sobie – w związku z tym pomyślałam, że tak okrągła liczba wyświetleń może być do tego dobrym pretekstem. Poniżej zamieszczam rubrykę, w której możecie zadawać mi pytania o mnie, a ja chętnie odpowiem na nie w którymś z kolejnych wpisów. Mam nadzieję, że taka forma uzewnętrzniania się będzie dla Was najciekawsza :)


19 komentarzy :

  1. To my dziękujemy, że tak ładnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję liczby wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :D teraz wyświetleń będzie coraz więcej :) trzymam kciuki za kolejne sukcesy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę dalszych blogowych (i nie tylko) sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje Kochana i dalszych sukcesów!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cos mi komentarze wcina.. Po krotce - pisałam, ze takie liczby porażają i zobowiązują:). Tylu czytelników to poważna sprawa. Ja jestem w ich gronie od niedawna- pilnuje, obserwuje zeby nie przegapić niczego i korzystam z porad. Genactiv wczoraj wieczorem miał premierę na mojej głowie. Zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sisi :*
      Jestem ciekawa, czy Genactiv faktycznie jest taki świetny :)

      Usuń
    2. A ile masz opakowań? Bo jedno przeznaczone jest na 1 miesiąc stosowania, a trzeba stosować 3...

      Usuń
  7. Odpowiesz na wszystkie pytania? To może troche zająć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tymczasowo nie jest ich za dużo i część się powtarza :P

      Usuń
  8. Gratuluje Kochana, swietny wynik :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje świetny wynik :) uwielbiam czytać twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne w tym miesiącu: