piątek, 28 sierpnia 2015

Ciekawe włosowe linki: sierpień


Wyjątkowo gorący sierpień sprawił, że w internecie mnożyły się przede wszystkim publikacje na temat fryzur na upalne dni. Wciąż popularny jest m.in. half bun, czyli półkoczek (więcej o nim poniżej), chociaż jak dla mnie nie jest to specjalnie wygodna propozycja na lato. Jak grzyby po deszczu wyrastają też filmy z… tutorialami fryzurowymi dla panów.

Poniżej kilka ciekawostek, na które natknęłam się w ciągu ostatnich tygodni.

Jak wyprostować loki bez użycia ciepła?

Wiele osób, które ma kręcone lub falowane włosy, a marzy o gładkiej tafli, testuje rozmaite sposoby na to, by je wyprostować i wygładzić. Ta dziewczyna ma na to oryginalny sposób – myje głowę, a następnie każde mokre pasmo rozczesuje i… a zresztą, zobaczcie sami:


Uczesanie gejszy

Fryzury gejsz były prawdziwymi konstrukcjami, które odbiegają od każdej panującej do tej pory mody. Krótki archiwalny film z 1935 roku pokazuje, jak wiele pracy trzeba było włożyć w takie uczesanie!


Męski koczek

Nie tylko kobiety nagrywają włosowe tutoriale – jak się niedawno przekonałam, w sieci można znaleźć także ich męskie odpowiedniki. Ciekawe, czy ich oglądalność jest równie wysoka!


Od prostownicy do… pożaru

Prostowanie włosów w domu, niby nic nadzwyczajnego. Zaczyna się niewinnie, ale po kilkunastu sekundach prostownica zaczyna dymić się i palić, a stąd już tylko krok do pożaru. Ktoś ma jeszcze wątpliwości, że prostownica to zło? ;)











Półkoczek, czyli moda na głowie

Nie każdy lubi i nie każdy nosi, ale chyba każdy przyzna, że tak zwany half bun, czyli częściowy koczek utworzony z włosów na czubku głowy, to najmodniejsza fryzura tego lata. Mnie nie przekonuje – a co Wy o nim myślicie?







15 trików z użyciem prostownicy

Prostownicą możemy nie tylko wygładzać włosy, ale też robić loki, a nawet… prasować. Nie wszystkie zgromadzone tu rady są adekwatne do tematu publikacji, ale mogą stanowić ciekawą inspirację – szczególnie, jeśli mamy w szafie nieużywaną prostownicę i zastanawiamy się, co z nią zrobić.










Inne:


16 komentarzy :

  1. Prasowanie prostownicą to już przesada :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poznam te triki z prostownica:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha prasowanie prostownica no nie mogę :))półkoczek średnio widzę u siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsza dziewczyna z pozarem :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo pracy przy tym prostowaniu loków, ale jakie efektywne! ;)
    Te koczki z połowy włosów mi się podobają, ale nie u wszystkich, bo nie każdemu to pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe a mi właśnie zepsuło mi się żelazko... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie ten koczek utworzony z włosów na czubku głowy, to kompletna tragedia. Nie mogłabym mieć na głowie czegoś takiego, bo obawiałabym się, że jakiś wróbel założy tam gniazdo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do pierwszego filmu to pomyślałam, że jak się nie zniszczy włosów gorącem to zrobi się to taką ilością wsuwek :D chłopcy w koczkach mi się podobają, nie ukrywam, zwłaszcza jak mają odpowiednie rysy do tego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prasowanie prostownicą ciekawy pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Te koczki to jedna z moich ulubionych fryzur :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlatego właśnie nie mam prostownicy. ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy sposób na proste włosy bez użycia temperatury, ale musi być czasochłonny ;/ ostatnio duzo mężczyzn spina włosy w koczek- genialnie to wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Prostownicą zdarzało mi się już prasować - jakieś niewielkie elementy czy wstążki.
    A co do tego półkoczka - mnie się w ogóle nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się te półkoczki nie podobają, ale faceci w koczkach...nawet, nawet ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne linki :) Sposob na wyprostowanie wlosow super, tylko troche pracochlonny ;)

    OdpowiedzUsuń

Popularne w tym miesiącu: