niedziela, 24 lipca 2016

Konkurs – dwa zestawy kosmetyków Montibello do wygrania!


Jeśli poszukujecie kosmetyków do stylizacji włosów, które utrwalą fryzurę, dodadzą jej blasku i odbiją włosy od nasady, zapraszam Was do konkursu, w którym można wygrać dwa zestawy produktów fryzjerskich marki Montibello!

Co można wygrać?

W konkursie mogą wygrać dwie osoby. Każda z nich otrzyma zestaw składający się z następujących kosmetyków:

  1. spray nabłyszczający zawierający pantenol, filtry UVA/UVB i witaminę B3;
  2. żel intensywnie utrwalający włosy z pantenolem, filtrami UVA/UVB i witaminą B3;
  3. spray podnoszący włosy od nasady, w którym także znajdują się pantenol, filtry UVA/UVB i witamina B3.

Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w konkursie?

Należy spełnić 2 warunki:
  1. Być publicznym obserwatorem tego bloga i/lub fanem na Facebooku i/lub Instagramie.
  2. W komentarzu pod tym wpisem napisać, dlaczego chcemy wygrać zestaw kosmetyków Monitbello.
Będzie mi także miło, jeśli zamieścicie na swojej stronie banner konkursowy:



Wzór komentarza:

Obserwuję blog/fan page/Instagram jako:
Banner: tak/nie
Odpowiedź na pytanie:
E-mail kontaktowy:

Regulamin konkursu
  1. Organizatorem konkursu jestem ja, autorka bloga mfairhaircare.blogspot.com, a fundatorem nagród – Klinika Handsome Men.
  2. Rozdanie trwa od 24 do 231 lipca do północy.
  3. Warunkiem koniecznym uczestnictwa w rozdaniu jest bycie publicznym obserwatorem bloga mfairhaircare.blogspot.com lub fanem na Facebooku bądź Instagramie oraz udzielenie odpowiedzi na pytanie konkursowe w komentarzu pod tym wpisem.
  4. Wyniki rozdania zostaną podane w ciągu 3 dni od jego zakończenia.
  5. Wygraną wysyłam tylko na terenie Polski.
  6. Wygrany jest zobowiązany zgłosić się i podać adres do wysyłki. Jeśli nie zrobi tego w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników, wybiorę kolejnego zwycięzcę.
Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych /Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm./


Powodzenia!

15 komentarzy :

  1. Chętnie wezmę udział w konkursie ponieważ długie ale cienkie włosy potrzbuja 'pomocy' by wystylizowac je chociaż na pół dnia, a zwiększenie objętości również jest mile widzianym efektem. Pozatym filtry latem są przydatne pod każdą postacią. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję bloga jako Jasmine Vise
    lubię na fb Bernadetta Bomba
    baner:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1822669957953875?pnref=story
    Chciałabym wygrać z dwóch prostych powodów:
    -pierwszy to ciekawość marki i jej kosmetyków, bo przyznam szczerze nie miałam przyjemności ich poznać
    -drugi to stan moich włosów, które zniszczone farbowaniem wołają o pomstę do nieba

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne są to mazidła ja na razie mam ich nadmiar bo testuję ale innym życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: bognyprogram
    Lubię na FB: Bogna Waszkiewicz // Na insta jako bognyprogram
    Banner: nie
    Odpowiedź: jak widzę gdzieś napis 'volume' to dostaję kociokwiku :D Umiem już zadbać o swoje włosy, ale objętość to mój odwieczny problem. Dlatego wszystko, co pomaga ją zwiększyć od razu ląduje na mojej głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję blog jako: Druidka
    baner: nie
    Odpowiedź: Uwielbiam stylizować swoje włosy. Ten zestaw brzmi pięknie: filtry UV, panthenol i B3 - coś co może ujarzmi moje cienkie włosy i ich dodatkowo nie zniszczy. Ogromnie chciałabym spróbować te cuda na swoich włoskach :D Zapowiadają się idealnie na lato.
    e-mail: harmoszka77@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje jako Kasia R
    Banner; nie
    Nie powiem, że ta firma nie jest mi znana. Korzystałam z ich szamponów z dobrym skutkiem. Chętnie przetestowałabym inne produkty. W szczególności spray podnoszący włosy bo z tym u mnie kiepsko i zazwyczaj są przyklapnięte:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję blog/fan page/Instagram jako: bloga jako - Szmaragd, a fejsa i insta jako - Szmaragdowy Deszcz
    Banner: tak http://szmaragdowy-deszcz.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Chce wygrać bo lubię wygrywać :-D heh żartuje :-) ciekawią mnie strasznie wszystkie nowinki kosmetyczne, a ta firma w szczególności :-).
    E-mail kontaktowy: Mabramek9@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję blog jako panqu
    odpowiedź na pytanie; jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków, ponieważ są dla mnie nowością, nigdy wcześniej nie miałam z nimi styczności i chętnie bym to zmieniła :)
    e-mail kontaktowy: paulinab771@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje jako: MissMat85 oraz na Insta: MissMat85.
    Odpowiedz: Bardzo brakuje mi w UK kosmetykow z Polski, a wszelkie nowinki kosmetyczne bardzo mnie ciekawia i mysle, ze produkty ktore sa u Ciebie do wygrania, bardzo mi sie przydadza, spray nablyszczajacy na wakacje, podnoszacy u nasady na te dni kiedy brak mi czasu na mycie, a trzeba jakos wygladac. A utrwalacz pomorze mi w kreowaniu warkoczy czy upiec ;)
    Banner: nie ( niestety, ale cos mi nie wychodzi wstawianie na blogu)
    email: izabela_matczak@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: bloga: Nadia; fb: Malinowy Skarbiec; IG: malinowyskarbiec
    Odpowiedź: Chcę wygrać ten zestaw, ponieważ wielbię kosmetyki Montibello. Raz udało mi sie wygrać darmowy zabieg na włosy właśnie kosmetykami tej firmy. Efekt był nieziemski i byłam nim baaardzo zachwycona. Od tego czasu jestem przeogromną fanką ich wszelkich produktów, bo wiem, że naprawdę działają. Te kosmetyki by się u mnie nie zmarnowały. Z ogromną chęcią bym ich używała. Często lubię "poszaleć" trochę z fryzurami i nadać moim włosom jakiegoś charakteru. Nawet nie umiem wyrazić słowami jak bardzo bym chciała je mieć u siebie. Gdybym mogła to kupiłabym wszystkie produkty Montibello i tylko ich używała do pielęgnacji i stylizacji włosów :D
    Baner: tak http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    E-mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję Instagram Jako martuuu9 i bloga martuu9x
    Baner Tak
    Chciałabym wygrać zestaw kosmetyków, dlatego, że uwielbiam testować nowości. Szczególnie marek, których nie znam a własnie ta do nich należy. Chętnie dowiem się jak kosmetyki działają na moje włosy a recenzję przedstawię na blogu ;)
    martuuu9_j@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako Truskawkowy Świat
    Baner:nie
    Odpowiedź:Chciałabym wygrać taki zestaw, ponieważ jestem włosomaniaczką i wszystko co jest do włosów mnie bardzo ciekawi.Uwielbiam testować kosmetyki, w szczególności te do włosów, bo najwięcej o nie dbam.Kiedyś uwielbiałam chodzić do jednej fryzjerki, zawsze wszystko robiła świetnie.Moje włosy po wyjściu od fryzjera były niesamowicie nabłyszczone, jak nowe!Zawsze się zastanawiałam czego one używają, że włosy tak pięknie błyszczą i są bardzo miękkie.Niestety salon został zamknięty i do tej pory tak naprawdę nie znalazłam osoby, która by spełniała moje oczekiwania.Ostatni raz u fryzjera byłam z pół roku temu i już nigdy się tam nie wybiorę.Fryzjerka ścięła mi za dużo włosów, w życiu nie miałam takich krótkich, na dodatek nie błyszczały się tak jak u poprzedniej.Jak przeczytałam, że jest do wygrania zestaw fryzjerskich produktów, to od razu musiałam wziąć udział z racji tego, że mam zamiar zamówić sobie nożyczki fryzjerskie i sama sobie podcinać końcówki,a spray nabłyszczający, który jest m.in, do wygrania mógłby sprawić efekt, który uzyskałam po dobrym fryzjerze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję bloga, facebooka jako : Klaudia Walewska
    Banner: nie
    Odpowiedź na pytanie: Chciałabym wygrać jeden z zestawów ponieważ, latem moje wysokoporowate kręcone włosy potrzebują porządnej ochrony i trwałego ułożenia loków.
    emial: klaudia.walewska3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję blog jako: lonely castaway
    Lubię na fb jako: Anita Lal
    Baner: tak - https://plus.google.com/110464703222389827466/posts/VfUG9FToSkm
    Odpowiedź na pytanie: Matowe włosy powykręcane każdy w inną stronę, oklapnięte u nasady a napuszone na długości? Witam w mojej szarej codzienności. Zdecydowanie potrzebuję czegoś, żeby tą szaloną burzę na głowie okiełznać. Może produkty, które oferujesz okażą się rozwiązaniem? Kto wie, bardzo prawdopodobne. Tak czy siak, opisy brzmią, jakby były stworzone dla moich włosów. Miło byłoby spróbować, a z takiej możliwości naprawdę bym się ucieszyła. Tak więc - same plusy, dlatego próbuję! ;)
    e-mail: anitka.lal@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Popularne w tym miesiącu: